OGŁOSZENIE

 

Powiat Gostyński

ul. Wrocławska 256

63-800 Gostyń

poszukuje kandydata na stanowisko:

Dyrektora Powiatowego Ośrodka Dokumentacji

Geodezyjnej i Kartograficznej w Gostyniu

 

I.              Kandydat powinien spełniać następujące warunki:

1.    Posiadać wykształcenie wyższe magisterskie: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.

2.    Posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym
w administracji publicznej.

3.     Nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie.

Szczegółowe wymagania dodatkowe na stanowisku oraz przewidywany zakres czynności znajduje się w arkuszu wymagań na stanowisko pracy umieszczonym
w ogłoszeniu znajdującym się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego
w Gostyniu
www.powiat.gostyn.pl

II.            Oferta kandydata powinna zawierać:

1.    Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem.

2.    Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej.

3.    Kserokopie świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach

4.    Oryginał kwestionariusza osobowego

5.    Koncepcję funkcjonowania Jednostki w zakresie spraw organizacyjnych, zatrudnienia oraz jakości świadczonych usług.

6.    Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zmianami)

Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy przesłać pocztą lub złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gostyniu


Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń (pok. nr 20) 
w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 21.12.2012 r.  do godz. 12.00.

Koperty winny posiadać dopisek:


"Oferta na stanowisko Dyrektora Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gostyniu"..

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Gostyniu po terminie, nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacje osób, które w procesie rekrutacji zostaną wpisane na listę kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane zainteresowanym.

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej każdy kandydat zostanie powiadomiony indywidualnie.